دومین دوره رویداد مساله محور Game and Gain برگزار میشود
این رویداد که با هدف شناسایی دانشجویان مستعد در حوزه های هنری، فنی و طراحی بازی در دانشگاههای سراسر کشور برگزار می شود، هر بار با موضوعی خاص و در قالب یک مساله برای دانشجویان رشته های مختلف طرح شده و پس از آن، دانشجویان در مدت زمان اعلام شده فرصت پاسخگویی دارند.
* دوره دوم این رویداد در روز چهارشنبه مورخ 27 آذرماه از ساعت 16 الی 19 در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار میشود و محور اصلی این این رویداد در دوره دوم، حوزه فنی بازیسازی است.
علاقهمندان به یادگیری بازیسازی و جهت دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه میتوانند در ساعات برگزاری این رویداد به فضای کار اشتراکی سکو مراجعه نمایند.
* شرکت کنندگان این رویداد به صورت فردی و تیمی می توانند در این رویداد شرکت کنند.
برگزیدگان این رویداد به عنوان افراد مستعد در دوره پیشرفته بازیسازی «گیم کمپ» بورس انستیتو ملی بازیسازی میشوند و تحت آموزشهای تخصصی و پروژه محور بازیسازی در طول یک دوره 4 الی 6 ماهه، وارد بازار کار میشوند.
گفتنی است دوره قبلی این رویداد در دانشگاه شهید بهشتی و به میزبانی شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) برگزار شد و طی آن، فرزانه گوگونانی و دریا رمضانی برگزیدگان موضوع طراحی و بورس دوره پیشرفته گیم کمپ شدند.
