کارگاه آموزشی کاربرد گیمیفیکیشن در بازاریابی

  • کد خبر:100118
  • تاریخ خبر :یکشنبه , 1396/10/05
  • بازدید:640 نفر
کارگاه آموزشی کاربرد گیمیفیکیشن در بازاریابی

چرا در این کارگاه شرکت کنیم؟
امروزه تصور پیشرفت و موفقیت یک کار و کسب، بدون بازاریابی غیر ممکن شده است. فعالان حوزه های گوناگون آگاهند که بازاریابی حتی پیش از تولید محصول یا ارایه سرویس باید آغاز شده باشد و مشتریان و بازار را آماده محصول جدید نماید یا دیدگاهشان را نسبت به سرویس موجود با ویژگیهای نو، ارتقا دهد. اینجاست که یکی از قدرتمندترین ابزارهای تعامل با مشتریان و کاربران خودنمایی می کند.
فارغ از نوع و سبک بازاریابی که استفاده می نمایید، گیمیفیکیشن  ابزاری است که به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان زمان بیشتری را با محصول و برندتان بگذرانند و با نگاهی امیدوارانه، اقدام به خرید محصول یا انجام رفتار مورد نظر کنند.
دنیا و مردمش تشنه لذت بردن از اوقاتی خوش و مفرح هستند و به همین دلیل است که صنعت بازی های ویدیویی از قوی ترین و پر سودترین صنایع حال حاضر جهان است. گیمیفیکیشن با به کارگیری نقاط قوت این صنعت، قصد دارد تجربه ای برد-برد را برای مشتری و محصول فراهم سازد. ظاهر گاها ساده این ابزار باعث به خطا رفتن بسیاری از بازاریابان و برندها و منجر به ضررهایی جبران ناپذیر شده است.
در این کارگاه آموزشی بر آن هستیم تا با پرداختی اصولی به مفاهیم و محتوی پیچیده گیمیفیکیشن، به فعالان بازاریابی کشور کمک کنیم تا با شناختی درست و مناسب وارد این مسیر شوند و پیشرفت و موفقیت را برای خود و برندشان به ارمغان آورند.

سرفصل کارگاه:
  • مبانی گیمیفیکیشن
  • مفاهیم گیمیفیکیشن با رویکرد بازاریابی
  • مشخصات یک گیمیفای موفق برای کمپین
  • مراحل طراحی استراتژی گیمیفیکیشن
  • بررسی نمونه های موفق استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی
  • اشتباهات رایج در استفاده از گیمیفیکیشن
دانش پژوهان انستیتو و اعضای مرکز رشد می توانند با درج کد irangdi از تخفیف های ویژه انستیتو برای شرکت در این دوره استفاده نمایند.
آدرس:تهران خیابان امیر آباد شمالی بالاتر از فاطمی خیابان هیئت نبش گرد آفرید پارک علم و فناوری مدرس

لینک ثبت نام:
https://evand.com/events/Gmw

پیوندهای مرتبط

آخرین خبرها

پربازدیدترین خبرها